mysväder

Idag är de sånt väder då de är verkligen mys & en massa ljus.
För de är riktigt kallt ute nu om dagarna. Jag har frusit ett bra tag nu.. och fryser än.
Sitter och är riktigt sugen på lite godis. Men just nu kommer man ingenstans till att handla godis :(

Så det får väl bli senare när min älskling & jag ska handla.
Föresten Sofia , Grattis till körkortet. Visste att du skulle klara det. ( =

Stövlarna som man skrev att man ville ha i förra inlägget, kommer från wendis och kostar 499:-
Dem ska bli mina när man har fått sina money. ( =

Nu ska man ta och städa lite här i lägenheten.
Det behövs verkligen.. Och så ska den där gubben komma med som ska fixa vår spis.
eller han ska sätta dit en ny spis och fixa lite andra saker så de kommer bli snyggare köket. wie

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, de är garanterat värt pengarna. Jag har inte ångrat mig en sekund ;)

2007-10-11 @ 14:12:56
URL: http://youfoundme.blogg.se
Postat av: Wictoria

Hej! Jo jag får ta och göra det. Är så mycket med allt jobb och sånt nu så det kommer tyvärr ta ett tag. men under höstlovet kan jag nog :D Puss. (v 44)

2007-10-12 @ 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0