Kväller

Det är redan skapligt sent..
Sitter här framför datorn & är lite trött faktiskt.
Har sett på Bonde söker fru & Grey´s Anatomy , Bra program.

Pratade med mamma förut och de kanske fixar sig med bil
så vi kan åka till staden imorgon, Vår bil är på lagning och andra bilen har pappa.
Så vi får hoppas vi kommer in dit så man får prova skorna.

Annars vid halv 5 så mötte man sofia utanför P2 vi tog en fika ihop och pratade lite.
Det får vi göra om sofia. Var kul att få prata med dig lite.. Få göra något annat mer än sitta hemma!

& så träffade man på min kusin sara,  var riktigt kul att få prata en lite stund med dig.
Du & jag måste ta en fika någon dag kusinen. Få prata lite , var ett tag sen vi var nu..

Det är nog dags för mig att hoppla ner i sängen snart tror jag.
om man nu ska upp tidigt imorgon & hinna duscha och så..
Jag hoppas de blir av imorgon , så man har de gjort.

Kom igen nu alla ni som läser min blogg , Kommentera om något kul och roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0