Godmorgon.

Gick upp vid 10.00 så har varit vaken ett tag.
Direkt när man gick upp blev det att gå ut med vovven.
Var riktigt kallt ute, Så om ni ska ut ta på er varmt om händerna och hals.
För märkte när jag inga tog vantar att de var riktigt kallt ute. Det stack om händerna när jag kom in.

Idag ska vi åka till Crossbanan, Det är tävling där. Andreas ville dit och kika lite.
Och de förstår jag ju honom att han vill det. Annars idag blir de att städa lite här hemma & så.
För de behövs faktiskt. Det är lite stökigt. Annars blir de en lugn och härlig lördag. Helgen går så himla fort.

Näe, det är nog tusan bäst att börja städa.
Annars blir nog andreas lite sur över att jag är lite lat. hihi

Kommentera gärna : )

Tyckte ni om personen som åkte ut igår i idol då? Var de rätt eller skulle hon ha varit kvar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0