Ananas paj

Det stämmer, har en ananas paj i ugnen nu. Jag hoppas att man lyckades. * Håller tummarna *
Tänkte vispa lite grädde och sen ta med pajen & grädden till andreas jobb. Så får dem i sig något vid deras 15.00 fikat. Bättre att dem får i sig lite paj än att bara dricka en massa kaffe hela tiden.. Så tänkte vara snäll & överaska dem. Hoppas dem bara tycker om pajen , annars är det inget kul..

Fick sms av vännen sofia förut , hon frågade om man ville med henne och fika på p2.
Jag sa javisst, för har ändå inget för mig här hemma än att gör en paj.
så hon ska höra av sig sen när hon har tränat klart..
Annars kanske de blir stan imorgon, ska nog köpa de där stövlarna som man pratade om i förra inlägget.
Dem är riktigt läckra asså. Hoppas dem sitter bra och så bara..

ska kila nu..
Pajen är nog snart klar iallafall :) får hoppas..
Bye. kommentera gärna..

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

M, jag som älskar ananas!

2007-11-01 @ 18:16:42
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0