Trist

Denna dag är inge höjdare !
Fick reda på att vi har prov i näthandel den 5 dec samma dag som vi har matte nationella.
Snacka om att man blir så sur att det ska vara samma dag då man har nationella.
Men det får väl som sagt gå. Jag hoppas att man klarar näthandels provet .
Det andra sitter & gör det uppgifterna som jag redan har gjort. Snacka om skönt !

Förut hade man mattelektion. och då gick vi igenom andra delen i ett gammalt nationellt prov.
Det var tusan svårt ! Känns som man aldrig kommer att klara det. Men man får som
sagt försöka göra sitt bästa. Mer kan man inte göra ! 

När man kommer hem sen blir det att städa. Kan tänka mig att min älskling vill det. 
För det ser tusan ut som fan där hemma. men kommer bli fint när jag är klar med städningen. 
Sen efter de måste jag tusan försöka ta tag i matten lite. Måste plugga! 

Ikväll blir det Bonde söker fru & Grey´s Anatomy. En bra tv dag. 
Jag sitter faktiskt och är lite sugen på Grill mat eller Pizza. men 
Inget bra att äta sån mat , kanske för mig men ändå inte ! *skratt* 

andreas , vill alltid ha dig vid min sida. 
älskar dig !  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer imorgon. Fredag 30 november. Puss.

2007-11-29 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0