Lussekatter & Pepparkakor

Idag på varmkök så bakade vi det. Riktigt gott.
Men tycker inte om Pepparkakor utan åt bara en Lussekatt.
Var en lite annorlunda lektion för vi hade närmligen Praktisk marknadsföring samtidigt som varmkök. Men det var faktiskt lite härligt att ha först marknadsföring A och sen baka Pepparkakor. Vi var indelade i olika grupper. Vissa gjorde Lussekatter och andra pepparkakor. Var en härlig fredag.

På idrotten idag , Det var nog den oseriösa lektionen. Läraren var inte där så vi fick typ
göra det vi ville. Så det var inte så himla kul faktiskt. Men jag cyklade lite och sen gick man in till idrottssalen igen. Men denna dag har väl varit helt ok. Förutom lite stressigt runt 15.20 för att andreas kom och hjälpte mig att ta hem alla dessa Hp-blad, ska ha 54 stycken till. Fick inte med mig allihopa idag. Ska närmligen dela ut 500 stycken själv.  Typiskt

Och så har det börjat snöat nu då.
Kanske inte så kul nu när vi i HP2 ska dela ut alla dessa Hp-blad.
Men det får väl funka. Lite snö har man väl inte dött av.
Nä , blev inget bra blogginlägg detta.
Nu ska man ta och se om min älskling kommit hem.
bye !

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hej!
Jag kommer ner i helgen :D Puss.

2007-11-25 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0