??

Idag är det torsdag.
Det är tråkit väder ute.
Inget kul alls. Förut när man var ute med catch så höll man flera
gånger på att halka omkull. Dom hade inte lagt ut grus ens.
Så fort catch drog lite så var man nära på att halka omkull.

igår var den där kakelgubben här då.
så nu är köket fixat. Jippie.
så nu är det modern kök. Ser mycket finare ut nu.
Nu ska man faktiskt lägga sig i soffan och se på lite ugly betty boxen tänkte jag.
bara mysa ner mig och gosa. känner inte för mycket annat idag.

älskar dig honey (v)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte. Ska ta reda på det idag. Men vi ska till farmor direkt för hon fyller år... suck så vi ses väl inte fören på lördag. Puss.

2007-11-29 @ 11:33:01
Postat av: Frida

ok. För tidigt på lördagen tror jag så ska vi till Finspångs hundbruksklubb. tävling där, lydnad. Och sandra ville att vi skulle komma för att hon vill ta lite bilder på catch & så hon får träffa honom. och tror nog thyra & Lhine vill träffa honom med. men du kan väl höra av dig, eller? kram

2007-11-29 @ 16:45:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0