Skolan

Snart dags för skolan igen då, Nu är det inte långt kvar tills man har sommarlov. Värsta av allt är igentligen att detta år ska man igentligen ta studenten, Det känns verkligen pissigt. Men om man tänker efter så kanske jag inte skulle ha så bra betyg nu, man vet aldrig. Men tror nog jag ligger bättre till nu. Att ha gått om två år är helt ok, men ändå jobbigt på ett sätt, ena året kunde jag inget göra åt att jag gick om, men andra året fick jag skylla mig själv. Så är det helt enkelt. Men jag klarar mig. Ska snart ta och sminka mig. Lika bra det.

Imorgon kväll får vi äntligen hämta Catch. Ska bli så himla kul,  är spänd nu.

älskar dig andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0