om igår

Var i Söderköping igår och kollade på valparna. När man kom dit blev man så himla glad av att se alla dem små söta valparna. Dem är typ lika stor som en linjal. Dem busade och bet i tårna och fingrarna. Riktiga söta.Men det värsta av allt var att vi skulle välja två av valparna som önskemål. (dem är tre valparna) Och det kändes jobbigt och svårt för alla tre hanarna var ju så söta. Men vi kommer nog iallafall på en söt liten gosig valp hem. Den vi helst vill ha nu är lilla hane nr 3. Han passar som CATCH som vi kommer döpa våran valp till . Han lyssnade på det namnet när andreas sa det. Nu är det ca 3 veckor kvar tills vi får hämta våran Catch.



Vad tråkigt man har det här hemma , finns inte mycket att göra. Skulle nog försöka ta och fixa min matte. Har prov på det den 29 maj. Snacka om jobbigt. typ ca 2 veckor dit. Gäller att hårt plugga. så ska nog ta och fixa det nu. Jag älskar dig min sötnos. du är mitt allt , släpper dig aldrig.

Fick avboka min tid hos tandläkaren också. För hittar inte min lapp. Så sur. lär väl ta lång tid nu innan man får en ny tid nu också , Så jävla typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0