Min älskling.

Snart har jag & älskling varit tillsammans i 8 månader. Tänk att tiden går så himla fort. Snart firar vi 1 år tillsammans. Den dagen kommer jag aldrig någonsin att glömma, då vi träffades för första gången.dem här månaderna har man flyttat hemifrån och flyttat ihop med min älskling. Ska köpa valp om några dagar. Det har hänt en hel del i mitt liv. Andreas har ändrat mig totalt, till en bättre frida , som det går bättre med i skolan också. han har gjort mitt liv till det bättre. Känns helt underbart. Vill att du aldrig lämnar mig älskling. Vill att vi ska förlova oss, Gifta oss, Köpa hus, skaffa barn allt sånt som man får fina minnen av. Jag älskar dig mest av allt darling. Jag kommer inte lämna dig någonsin, du finns i mitt hjärta förevigt. Jag är din tills döden skiljer oss åt. Du är som sagt min solstråle och min stjärna.


JAG ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0