Lite om helgen.

Sitter vid denna dator i dag med. Har inget bättre för mig. Har varit hos mina föräldrar idag, lånade mammas tvättmaskin en liten snabbis, Behövde underkläder bara för att man ska till småland på onsdag. Ska dit med min älskling och hans pappa. Min älskling ska tävla , köra cross. Blir andra gången man ser honom tävla men första gången det är i något annat län. Kommer bli en upplevelse ! Kommer nog vara en hel del människor där. Kommer säkert inte hitta där, lär säkert få svårt att hitta husbilen också. Blir att plugga lite där nere också, För har prov på måndagen den 21 maj i samhällskunskap. Vill verkligen klara det provet för att det är de sista vi har i den kursen. Värsta är att det är 70 frågor som ska in i skallen. Kommer bli en tuff match. *skratt* Föresten idag var man ifrån sin älskling några timmar, Det var tufft. Han var och tränade cross. Han måste träna rätt mycket nu om han ska tävla på torsdag. Kommer vara skapligt nervös och hålla tummarna för honom. Men iallafall idag när min älskling körde lite crossringer han och säger att han har fått en fläskläpp. Han hade fått en sten rakt på överläppen, Och att de blödde. Då blir man skapligt rädd. Och så var han där ensam också. Så man gick hemma och var orolig hela tiden. Så var tvungen att ringa igen när man var ensam och kolla hur det var med honom. Är inte så van att han gör illa sig. Men han har väl varit med om värre saker antar jag. Men hoppas jag inte behöver få vara med om något hemskt. För kommer nog nästan dö om de händer något allvarligt med honom. Men han ska iallafall veta att jag alltid finns där om det händer något. Kommer som sagt alltid finnas vid hans sida. Annars idag så träffade man alva och johannes. Var skapligt länge sen man träffade dem. Alva var rena pratkvarnen idag, hon slutade aldrig att babbla. Snacka om att hon har energi. Och hon blev skapligt glad för den där väskan som man fick på mc-donalds. Hon älskar kitty. Såklart så tänkte jag på henne när jag fick den leksaken. Hon är som sagt helt galen i KITTY. Föresten igår var andreas och jag hundvakt åt Hugo. Vi tog lite bilder och så på honom. Var i parken och lekte med honom. Ska nog lägga in någon bild på honom här. Nu är det nog dags för mig och andreas att lägga oss och sova. För det är skola imorgon , Och jag har en lång dag framför mig.Jag älskar dig andreas så himla mycket . Kommer aldrig någonsin att lämna dig. Finns inga ord hur mycket jag älskar dig. Vill ha dig här föralltid.



min ?lskling


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0