Jag har världens underbaraste pojkvän.

Jag är så himla glad, Andreas ringde till uppfödaren i söderköping förut och bestämde tid & dag när vi ska få komma och hälsavalparna. Så onsdag 9/5 klockan 18.00 ska vi till Söderköping och kika på valparna och en av hannarna kommer bli våran. Har inte riktigt förstått det ännu tror jag. Så jag är riktigt glad nu. Längtar bara mer och mer nu tills vi kommer få hem våran mysiga valp. Kommer bli mycket jobb, men bra det för jag har ändå ingenting att göra om dagarna efter skolan och i sommar kommer bli den bästa sommaren någonsin för mig. Min underbara Pojkvän och våran valp. Kommer bli så himla mysigt. Den första juni kommer vi få åka och hämta honom. Det kommer vara en upplevelse. Helt underbart. Idag har man bara varit hemma och solat och lite sånt . Ätit mat ute på balkongen för första gången i år. Var Mysigt för man satt där ute med sin älskling. Och så har min älskling tvättat sin cross idag också , Och jag var med. Eller stod mest och glodde. Den 16:e maj åker han, jag och mikael (andreas pappa) till eksjö i småland för att han ska tävla min andreas.blir att sova där till torsdagen, tävlingen ärtorsdag. Första gången jag får se min andreas tävla i något annat län. Det ska faktiskt bli en upplevelse, men kommer vara nervös hela tävlingen bara för är så rädd att han ska slå sig så mycket. Men vi får hålla tummarna på att han inte gör det. Nu måste man kila in i duschen , Klockan går för tusan. Att den ska gå så fort på helgerna. Jobbigt. Hoppas min älskling hänger med in i duschen , få hålla om honom lite. Älskar att få stå och hålla om honom , och pussa på honom. bästa som finns. Älskar dig sweethaert.           


 någon av dem här hannarna kommer vi få. UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0