DreamCatcher.

Idag har man pratat med thyras matte Sandra. Hon frågade vilken stamtavla vi ville ha. Fanns Dreamcatcher, DreamSpinner eller Dreamhunter. Och jag ringde andreas för att kolla vad han ville ha, Det stod mellan DreamSpinner och DreamCatcher. Och vi valde DreamCatcher. För att vi kanske ska kalla den för Catch, men det är inte helt hundra än. Vi har namnet Ozzy också , men det var tydligenhimla vanligt med de namnet som börjar på O. Så det märks nu vad vi ska ta för namn till våran lilla valp som kommer om några veckor hem hit till oss. Det är så himla svårt att bestämma sig , man får höra så himla många namn av alla möjliga. Men vi har som sagt några veckor till på oss att bestämma vad våran valp ska heta. Vi kommer nogen hel del namn dem veckorna. Jag tycker det är lättare att säga Ozzy än Catch , men Catch låter mer bestämt som om den skulle höra merdet namnet. Men som sagt märks vad de kommer bli för namn om några veckor.

Nu ska man faktiskt ta och hoppa in i duschen, Sen blir det att plugga hårtProvet man har imorgon. Har verkligen ingen lust att plugga, men det är ett måste helt enkelt. För vill klara detta prov så man inte får mer rester och så. För det är verkligen inget kul att få. Jag har redan så det räcker. Tack&Hej


Jag kommer alltid att älska dig Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0