äntligen fått reda på vilken våran Catch är.

Vi fick den vi ville ha. Helt underbar känsla! Att man vet vem Catch är nu . Nu väntar vi bara på att dem här två veckorna ska fara iväg. Kommer bli så roligt att få hämta honom sen och verkligen gosa & mysa med honom.
Vi
fick bilder på honom när han var ute på gården, snacka om att han var fin och söt. Jag har inte riktigt förstått än att vi fick den vi ville ha. Ska lägga in bilderna sen som är på Catch , så ser ni hur söt han är. Han är som en liten isbjörn bilderna

image20 

image21


image22


I onsdags åkte jag och min älskling ungefär 16.00 till småland för att han skulle tävla SM. Så vi var borta till torsdagen. Var på torsdagen han skulle tävla och försöka lyckas kvala in, Men det var svårt att kvala in för honom. Men det är för att hans armar, han får som kramp i dem. Synd om honom.Men annars var han Jätteduktig.Var riktigt stolt över honom faktiskt. Så han ska vara riktigt stolt. Men det var verkligen en upplevelse för mig hur det gick till och så. Men frös lite då och då . men sen så värmde älskling mig sen när vi kolladetävlingarna tillsammans. Underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0