Veckan.

Har hänt lite i veckan eller lite iallafall .
Började med i söndags att man fick blåskatarr så man kunde inte gå till skolan för att det gjorde så ont.
så har varit hemma i tre dagar. Icke bra, men struntar överhuvvudtaget i vad min lärare säger . Orkar inte med henne . Jag trivs inte, Så är det helt enkelt. Och sen i onsdags firade jag & min älskling 5 månader . Snacka om att tiden har rullat iväg. Men dem här 5 månaderna har varit underbara , och det kommer bli ännu underbarare .
Igår var man lite  i skolan men skulle igentligen vara på dagiset , men orkar ingenting med praktik och göra nu asså. Jag mår så jävla dåligt , vill bara vara i skolan liksom . Varför kan man inte få det ?
Men vi får se vad kärringen säger på måndag om vad dem på dagiset har sagt till henne.
I helgen blir det att plugga hårt på samhällen . Måste klara det . Ligger på G nivå iallafall : )
det är skönt att veta att någon tycker om det man gör. hi
Ska snart ner till posten med min mamma, och hämta mitt H&M paket. Hoppas kunna ha Jackan nu.
Och tröjan med förstårs. hi Ska ta och fixa i ordning mig nu . Ha det bra .
Jag älskar dig mest andreas, du ska veta att du betyder allt för mig även om jag är lite sur ibland. hi
Du är mitt allt älskling , jag kommer aldrig lämna dig . Va inte rädd för det . du kommer ha mig förevigt .

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0