Tandläkaren

Har varit där igen då , Borrat ännu ett hål. Har bedövningen kvar än, och den lär nog sitta ett tag till. -suck. Nästa onsdag är det dags för det sista hålet då. Ska bli skönt att slippa borra mera. Men vem vet kanske blir mer hål. Jag sitter här och är skit hungrig, men kan inte äta ännu bara för min bedövning som jag har. -suck.
Så ska laga morotsbiff som jag ska ha i ett vanligt hamburgebröd. Mumsigt.
Och dricka mjölk till det. Åh. vill ha mat nu.

Tänkte ta och se på lite O.C tror jag. men skulle vilja ha fjärde boxen som
andreas syster har där hemma, att jag inte tänkte på det förut. hi
men andreas får väl hämta den senare eller något. för är sugen på att se den.
dags för att kila, fick ett mail av min mamma. bäst att läsa =)

älskar dig andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0