Min älskling

Idag är min älskling i Nyköping på kurs. Har inte träffat honom sen 7.00 imorse.
Var riktigt jobbigt när han åkte imorse, han var så himla kramsjuk min älskling. Ville bara att han skulle stanna kvar i sängen och mysa mer med mig. Men som sagt han slutar kursen om ca 35 minuter. Då blir det att ringa honom direkt. Att bara inte prata med honom på några timmar är fruktansvärt. Hans röst är så himla underbar och vacker. Jag pratade nyss med min älskling, han var på väg hemåt nu. Åh, saknar honom så mycket nu. Vill ha massa pussar och kramar ifrån honom. älskar dig honey.

Snacka om att man har irriterade grannar då. Jäkla finnar. Hatar dem. Skriver en massa lappar varför kan dem inte ringa på och säga det rakt ut istället, idioter. Värsta jag vet såna människor som tror dem äger hela stället.
Har gjort mig fin för min älskling :) har sminkat mig idag och fixat lite med håret. se om han tycker om det =)
älskar dig honey so much. ses ju snart =)

ska kila. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0