Midsommar

Midsommar redan idag då, Vad det rullar då. Tycker det går lite väl fort. Tyckte nyss jag fyllde år. Och det är direkt inget midsommarväder som sagt. Men det är de ju aldrig när det är midsommar, för det är alltid regn och åter regn. Lite lustigt att det jämt är så. Konstigt nog!

Blir att fira midsommar med min älskling hemma hos hans föräldrars hus. För att hans föräldrar är hos några vänner så vi blev hundvakt åt hugo, så då ska jag och andreas grilla där själva och så. Ha det lite mysigt och så. Sen senare går vi hemåt hit och äter lite ostbricka med massa god frukt, som Jordgubbar,Ananas,vindruvor m.mDet är riktigt gott. Just nu är han och skjusar sin syster och så.
Så hoppas han kommer snart och hämtar oss tre. Jag , Hugo och Catch. hi
Är som sagt jättehungrig och så tar maten ett tag också. suck
Ska ta och kila nu. älskar dig andreas svensson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0