dåligt väder !

Nu var det ett tag sen sist man skrev.
Så tänkte ta och skriva några rader.
Ska snart till denna förbaskade tandläkaren.
Ska borra ännu ett hål, det sista. Skönt !
 Sen bär det av hemåt och sen vänta in klockan 13.30 för
då ska Jag , Andreas och Catch till veterinären med Catch.
Han ska bli vaccinerat idag.
Och så är det dags för att köpa lite nytt foder åt honom igen då.
Och denna gång hoppas vi på att de är ett foder han blir bra i magen av.
Vi vill så gärna att han ska bli bra och så vi slipper oroa oss
så himla mycket. Menar skulle vara skönt att veta vilket foder han ska ha hela tiden nu.


Och idag är det såklart skit väder ute. Då man ska åka någonstans ska det vara dåligt !
Är lite nervös igen för att borra, men det är jag alltid. Förstår inte varför !
Var en vecka sen jag borrade sist. Så hoppas på att detta ska gå bra med.
Sen lär man inte få äta på en hel del timmar. Suck.
Ska snart ta och ringa andreas och fråga om han kunde skjusa mig.
Han har ju ändå rast vid 9.00 så det ska nog gå bra.
Sen när man kommer hem blir det att städa ordentligt, Stökigt överallt.


För några dagar sen så la jag in lite nya bilder på catch på hans hemsida.
Dem blev riktigt söta. Hemsidan börjar bli fin nu.
Nu är det nog dags för mig att ta en sväng med catch innan vi går till macken.
Ha en fin dag eller en regnig dag.
Älskar dig andreas svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0