8 månader

Nu var det ett tag sen man skriv här. Har faktiskt inte haft så himla mycket tid för datorn nu när man har skaffat valp. Just nu sover Catch så då passar jag på att sitta här och skriva lite. Lika bra det ! Denna vecka har man bara varit hemma och gjort det vanliga. Ut med Catch, Lekt med Catch, Sovit med Catch , Ge Catch mat och så vidare. Denna vecka har det inte varit så himla bra väder, men rätt skönt att de är lite uppehåll också, För ibland känns det som om man skulle svimma eller något när de är så himla varmt ute. Har inte kunnat solat så himla mycket på sista tiden nu när man har valp, Catch tar en stor plats i livet kan jag säga. Men det är underbart.

Och idag ska jag och min älskling ha det myspys. För det är våran dag idag. 8 månader idag. Tänk vad tiden bara rullar iväg. Bästa dagen i mitt liv var den 14-10-2006 kommer aldrig någonsin att glömma den dagen då vi träffades. Ett minne för livet.

Det är faktiskt dags för mig att upptadera lite på Catchs hemsida märker jag. så ska kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0