Urinvägsinfektion.

Vaknade i morse av att jag var tvungen att springa på toan, Men sen när jag la mig igen, så blev det allt fler och fler toabesök. Och då kom det tanken mig att "nä, Har jag åkt på urinvägsinfektion IGEN" så fick mer och mer ont lite längre neråt magen, och sen efter ett tag när man fick gå på ännu ett toabesök , så kom det lite blod. Då tänkte jag nu är det kört, så ringde min lilla mamma , och frågade henne hur jag skulle göra, hon tyckte jag skulle ringa ner till finspångs vårdcentral så gjorde det, och dem där tyckte att jag skulle lämna ett morgonurin, så imorgon klockan 10.00 ska jag till sjukhuset. JIPPIE, eller inte. Sist när jag hade det fick jag äta Pencillin, Inget kul. Men bättre det än att ha ont. Så hoppas lite på att jag får det, för orkar inte ha ont.

Men det är verkligen inte roligt att ha det för man blir mest bara inomhus då. USCH.
Så imorgon hämtar mamma upp mig och så skjusar hon ner mig dit, så får vi se vad dem säger.
Hoppas jag får reda på svaret direkt. Annars blir jag tokig.

Nu blir det att se på The Bachelor: Rome. För har inget bättre för mig, Och inget bra på tvn går det heller. -Suck.
sen senare blir de nog att se på några O.C avsnitt :)

Ha en bra dag.
Bye.

älskar dig honey, du är mitt allt.
(v)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy, jag lider med dig. Urinvägsinfektion är så himla hemskt :( Nu har jag inte haft det på många år (tar en varm dusch och vräker i mig c-vitamin när jag känner att det är på g) men jag kommer ihåg att då ville jag bara ligga i sängen och sova bort tiden.

2007-07-09 @ 23:08:02
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0