Norrköping..

Jag & min älskling åkte in till City Gross för att köpa beck, Stod i tidningen eller i de bladet att dom skulle komma in idag, men när vi väl kom dit så hade inte idioterna dom hemma än, menar var massor som frågade efter dom. Hur dum är man då och skriver i bladet att de Gäller från den 23/7 till 29/7. Då tror ju folk att dom har dom redan i affären. Så andreas och jag åkte dit i onödan. Men var ändå tur för dom att vi skulle handla lite mat också . Annars hade jag fått spader på City gross. menar så ska man väl då inte skriva i tidnings bladet i såfall . Då de blev en stort suck när andreas kom och sa de till mig. Så de blev inget beck tittande idag . Så vi får se om de finns kvar då vi åker in nästa gång, annars tänker jag be dom beställa hem några till och ha samma pris för det också. Folk hade frågat massor efter dom innan oss också! Så det blev en stor besvikelse.

Och när vi var i stan fick jag Parfym & Underkläder av min älskade. Var så sött av honom. Har fått massor av min älskling nu, Två tunikor , Underkläder och parfym. Det är en hel del bara på två dagar =)
Jag är riktigt sugen på att skicka efter en hel del kläder från H&M men har inga money just nu. * ett stort suck*
Finns hur mycket snyggt på H&M nu. man bara vill ha mer och mer..

Nu ska man ta och kila, ska be andreas borra dit hyllorna i köket och tavlorna nu.
Så slipper dom ligga ivägen hela tiden, hi hi .

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad dåligt att ha med den i annonsbladet sen inte ha den i butik :/

2007-07-29 @ 12:44:15
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0