Grattis

Idag fyller min lillebror 17 år , Grattis Brorsan !
Och idag ska man till frisören då, Ska bli kul med lite förändring.
Har funderat på att klippa det lite kortare, men ändå vågar jag inte.
Men har några timmar till att fundera på hur jag ska klippa mig !

Men de lutar nog att färga håret lite ljusare nu. Är riktigt sugen på det.
Är trött på mörkt hår nu, man ser så blek ut i det.


Annars idag blir det att ta det lungt.
Så himla trött på detta väder, det kan aldrig vara fint ju.
enda dagen som varit fint var i måndags.
Föresten imorgon ska jag och andreas till kolmården.
Vi sa att vi åker bara för att komma bort lite .
Så imorgon ska min far vara hundvakt åt catch.
Så vi får en hel dag på kolmården.
Hoppas på bra väder bara.
Annars lär man väl bli tokig. men klarar sig fint ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0