Förstår inte !

Bakrunden i min blogg har försvunnit bara sådär. Undra om det är något som är fel i bloggen eller något. För när jag kollar på andras så ser jag deras bakrunder men inte på min egna. Vad är det som är galet ? -Suck.
Det blev Pizza idag, Så Jäkla gott. Men inte bra för magen!
Blir att tugga tuggummi lite extra då. *Skratt*
Ska nog ta en snabbis dusch tror jag.
Men ändå orkar jag inte. Är för lat.


Den 5 augusti ska Jag, älskling och Catch på utställning med Catch.
Det är Sandra som ska visa honom.
Vi ska åka ända till Södertälje BK.
Ska bli intressant och se hur de kommer sluta.
Se om han får något Pris. Vi får alltid hoppas.
Våran första utställning med Catch. Wie.

Ska duscha nu. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag ser din bakgrund(:

2007-07-03 @ 21:48:59
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0