7.00

4 Juli är redan här. Oj oj , vad månaderna åker iväg. Snart är de vinter igen. SUCK !
Snart dags för skola igen, Men ändå rätt skönt att få träffa sina vänner igen ! * Glad mun *
Nu är det inte så långt kvar tills min älskling har Semester ! Då ska vi försöka hitta på något kul.
Kanske har köpt bilen vi vill ha då, Vi får hoppas ! Hoppas att han inte köper den där bilen som fanns någonstans
i Nyköping, För vi VILL HA DEN. * Ler *

Den är bara våran, Det är ett måste. Billigare Volvo v 70 T5 kan man inte hitta. Och den är så snygg.
Vi kommer åka runt i en Familjbil, Men vad gör det ? Huvvudsaken är att Catch sitter säker. Menar tänk om man krockar och jag har honom i mitt knä, Då dör ju han dirket. Usch. Nä, så det får bli en Volvo så vi kan sätta in en säker bur i bilen. För han är ju Andreas och mitt allt . Han är ju så pass liten än, 13 veckor. = )


Idag är det ingen fin dag heller, Vart har solen tagit vägen igentligen ? - Det kan man undra.
Men det blir iallfall att gå ut och gå i detta skit väder, Catch måste ju få komma ut och göra ifrån sig.
Men för tillfälle så sover sötnosen. han väckte mig klockan 7.00 imorse och stod och skällde vid sängkanten och bad matte om mat, Så då var det bara att gå upp och ge honom lite mat. Det var lika bra : )

Kanske skriver lite senare, När man har tid.
Kommentera Gärna ! Alltid kul att läsa. = )


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: det är den ljusarebakgrunden nu, men när jag kollade igår eftermiddag var det den mörkare:O

2007-07-04 @ 08:43:08
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0