var i stan idag

Var där med min älskling idag. Skulle leta efter några speciella dvdskivor som man kunde bränna ut X-box 360 spel på , var svårt att hitta såna. Enda affären som hade de var glas olsson. konstigt nog . hi
Sen blev det ett varv på donkan. Var riktigt gott , men inte bra för magen. hi
och efter de drog vi direkt hem till mina föräldrar och fika och fixa det där spelet som vi skulle bränna ut.
så jag någon gång får något spel att spela på x-boxet. hi
och nu är min älskling på jobbet och försöker fixa med sitt X-box så vi kan köra de brända spelen på det .
Hoppas det kommer funka bara. men det tror jag nog allt att de gör.
Saknar honom redan när han bara går ut från dörren. snacka om att jag är kär :)
Jag är tokkär som jag säger, älskar min plutt så himla mycket. skulle aldrig aldrig kunna göra slut med honom , han är hela mitt hjärta , står hans namn på mitt hjärta också.

Den där lappen som man skrev till dig igår älskling , Jag menar varenda ord i den texten.
Vill dela allt med dig ,så enkelt är det . kommer aldrig någonsin kunna bli tillsammans med någon annan.
bara dig jag vill leva med. du är min solstråle , hjälper mig , stöttar mig och bryr dig om mig.
Du är helt klart det underbaraste som finns på denna jord, darling.

Tack&Hej.
Jag älskar dig mest andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0