ny vecka

Slutade 12.00 som alltid på måndagar då ! Skapligt härligt . 
Hade Bransch & Produktkunskap, samhällskunskap och matte idag .
Var skapligt härligt om något ! men hade heldre varit med min älskling när han bärgade . Det är tusan mycket mycket roligare det , än att sitta vid en skolbänk . Enda jag önskar nu är att dom här åren på gymnasiet för mig kommer rulla iväg , för vill ta studenten nu , som man igentligen ska ta i år, men så blir det inte , men ett år är mitt egna fel , men vad ska man göra när man inte trivs?
Och det första året kunde man inte hjälpa att man var tvungen att operera sig . Så var det med den saken!Lämnade in mina rester idag var skapligt skönt , så nu har man iallafall G i administation A & i turismen.
Är faktiskt glad över att man fick ett G i allafall , bättre de än ingenting alls. Men hade suttit fint med ett Vg.
Men det är mitt egna fel att jag bara får G för att jag har sån frånvaro, men det är nog tack vare att jag inte trivs i skolan till 100% , vet inte vad felet är , men mår väl helt enkelt inte bra bara. Vill försöka bättra mig , men de kommer bli svårt , men som tur har man sin älskling som stöd då&då. Tycker ändå man ligger skapligt bra till i skolan ändå nu , än vad jag låg till förut . och det är tack vare min andreas som är här och stöttar mig och hjälper mig till 1000% , Du är helt underbar älskling . Tack för att du är min . hi Sitter bara här & väntar på att min älskling ska ringa och säga att han ska ut och bärga igen , Det är tusan kul att få följa med och leka lite , kanske ska ta och bli bärgare? haha . Tror nog kanske att de inte är mitt drömjobb prices, men ibland är det faktiskt kul att få leka lite . *skratt* Och man har sin älskling i närheten , det är ju det underbaraste som finns. Han är ju bara bäst ! idag blir det att bara ta det lungt för både jag & andreas är trötta och sega , så idag ska vi laga min gryta som vi båda älskar . Den är så jäkla god . så blir att dra och handla de som fattas sen senare när min älskling slutar om det som sagt inte blir en massa bärgningar så vi inte ens hinner äta mat. Men vi får helt enkelt hoppas på det bästa att de inte blir allt för sena bärgningar eller så . för tror inte min lilla plutt orkar vara uppe så sent och så. Men jag tänker vara med honom då , så är det bara . Nu ska man nog faktiskt ta och sluta skriva , ska nog lägga mig och vila mig i soffan,  är trött. Jag älskar dig andreas , du är det bästa som har hänt mig , jag lämnar dig aldrig . kommer aldrig släppa taget om dig , så är de helt enkelt . Du är bara min och min gullegris , jag saknar dig som tusan just nu, svårt att vara utan dig , och det är så himla tomt i lägenheten utan dig . Du lyser upp min dag älskling.
Jag älskar dig massor i hela denna värld : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0