Not even for a second..

Går inte en sekund utan att jag tänke rpå dig min gulleplutt:)
Känns som vårat förhållande har tagit ett steg till, jag trodde inte du kunde bli mer gullig mot mig, men så fel jag hade du har verkligen visat att du vill allt med mig nu:D jag blir så rörd när du säger massa gulligt till mig. det är svårt att hålla tillbaka tårarna ibland. Men det är enbart glädjetårar:)
Du behöver aldrig va orolig för att jag ska lämna dig, för det vore mitt livs största misstag, jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag gjorde det.
Hoppas du håller fast vid mig.. Jag tror vi kommer få en underbar framtid:) jag vill göra allt det där med dig som vi pratat om:)


Nu har du praktik med:) va jobbigt när du skulle gå:S annars brukar det ju va jag som går, men nu fick ja pussa om dig å säga hejdå:) Men det är ju bra att du e på dagis, så du kan öva inför framtiden;) fast det är nog mer jag som behöver hehe:P me jag lär mig nog:)

å ikväll måste jag jobba öve rockså:S träligt.. kommer sakna dig hela tiden kommer springa hem när jag slutat:) hoppas man får lite pussar å kramar då hihi
du får väll sitta vid datorn lr nått å vänta på mig...

Jag kommer aldrig lämna dig, sån här kärlek får man bara en gång. det känns. Jag älskar det du ger mig å jag älskar att ge min kärlek till dig. Å jag vill aldrig ge den till någon annan en dig för det skulle inte finnas nån kärlek kvar att ge om du försvan ur mitt liv. för jag har redan gett allt till den som betyder allt för mig. Det är du Frida det vet du...

Håll hårt vid mig....

Älskar dig så mycket att det gör ont ibland
Jag är din förevigt
/Andreas (L) Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0