min dag idag.

Allt är så bra idag : ) förutom min mensvärk som gör så ont.
Har fått två Vg nu på två prov :D känns så himla underbart.
och så när jag ringde på en praktikplats så fick jag den :D
känns riktigt underbart. Börjar på torsdag .
Nu har man fått på bergslagsblomster och på ett dagis :D
Känns som min skolgång börjar ordna sig nu. att allt går bara uppåt. =)
Ska snart sätta mig och göra lite matte tror jag. innan man ska till skolan igen och ha engelska.
har haft en lång håltimma nu , enda sen 12.00
saknar min älskling så fruktansvärt mycket. han bara gör illa sig den stackarn :(
åh , vill bara hålla om dig nu andreas. älskar dig högt.
Nu ska man ta och kila.
Ha en trevlig måndag.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0