Lyckades försova mig

Jag har alltid den oturen som sagt.
Så min nästa lektion börjar 12.10 och det är matte, kanske bäst att gå på den.
annars lär hon väl bli tokig eller något. hehe
ska snart ta mig lite frukost och sen sminka mig, kläder har man redan på sig : )
Jag får se hur jag ska göra med min privengelska, känns som man lika bra att sitta hemma & jobba.
Vill heldre göra min samhällskunskap än priv engelskan, om man fick välja : )
har lite att göra dom här dagarna nu, så bäst att fixa det .
och nu på torsdag redan så ska man på praktik : ) På ett dagis som man har varit förut på.
kändes skönt att man var omtyckt där, och att dom fortfarande tog emot mig : )
Min plutt var här hemma förut en sväng och pussa lite på mig , så söt han är asså.
ville inte ens att han skulle gå, men han var ju tvungen att jobba för att kunna försörja oss som min plutt säger , han är så underbar , min lilla gullunge.

Nu ska man kila och äta lite.
Ha en fin underbar dag .
Bye, Tack & hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0