Jag kommer aldrig släppa dig

Jag sitter bara här å tänke rpå att du är min:) tänk vilken underbar tid jag fått å förhoppningsvis kommer få med dig,  3 månader å lite till har gått. å det kan bara inte bli bättre en såhär, Vi har tom flyttat ihop.
Det är stort och det är nog det bästa som hänt mig i mitt liv. jag trivs så bra med att få komma hem till dig i våran lägenhet. mina pussar å kramar. jag längtar jämt till att få känna din närvaro. fast jag känner hela tiden att du är vid min sida fast du inte är vid mig jämt hihi underbart:)

Å jag är din solstråle det vet du! jag vil aldrig nånsin ha någon annan en dig. jag ger mitt liv till dig ta emot det å släpp det aldrig för jag kommer aldrig släppa det du gett mig det kan jag lova dig!!

Nu måste ja jobba lite:) vi ses sen min älskling

Älskar dig förevigt/
Din lilla plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0