Jag är din gulleplutt

Åh vad jag älskar dig gumman! jag sakna dig så himla mycket igår när jag va ute å jobbade:(  men jag fick ju ett väldigt gulligt sms av dig jag blev väldigt glad över det:)
Det är så svårt att va utan dig, det känns tomt å tråkigt, jag längtar efter att få gå in å pussa lite på dig nu:) du ligger i våran sköna säng å myser fast utan din plutt, för ja sitter ju här;)

Jag kommer aldrig lämna dig! å dom där sms en nån skickar ja vet inte vad hon vill men jag har redan min kärlek som jag aldrig släpper! Så dom kan ju försöka å förstöra för det kommer dom aldrig lyckas med! För ja älskar dig bara så mycket!

Du är mitt liv Frida!
Du är verkligen underbar
Du är allt jag vill ha
Du är den jag vill gifta mig med

Du å jag förevigt min gullegris
//Din Pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0