Jag älskar honom.

Jag har aldrig älskat  någon så mycket som jag älskar dig .
Du är mitt liv & mitt allt, Jag släpper aldrig taget om dig.
Jag vill ha en framtid med dig . Och jag hoppas du vill ha det med mig med?
För att jag älskar dig så himla mycket. U and Me Forever.
 
idag har man haft praktik , Fick stiga upp rätt tidigt , men jag kom upp.
som tur var , Har praktik på ett dagis , väldigt väldigt nära här jag bor.
Så kunde gå 7.55 hemifrån för jag började 8.00
Har lekt en hel del idag , tur att man är omtyckt av barnen iallafall. tur det !
Är lite trött nu , men inte så jättefarligt än vad jag brukar vara.
Ska nog snart ta mig två smörgåsar med gurka på.
sen vänta på min älskling som jobbar över idag :(
så får vänta i en timme till ungefär.
Tack&Hej
för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0