Har så ont .

Smärta är nog det värsta som finns .
Vet inte riktigt vad som hänt med min rygg , den värker så himla mycket.
Kanske är bäst att gå till en sån som knäcker min rygg. men känns som man inte vågar , för att det kanske gör jättejätte ont då. Usch. Men kanske är bättre att de gör ont då , än att gå med ont i ryggen i allevighet.

Sitter här ensam hemma hos mig & andreas , Och har inget att göra .
Såg nyss på tre kroner , så himla kul. Skulle mer behöva plugga, men har ingen ork, förstår inte ens frågorna som hon har gjort. så min räddning är andreas, så snäll pojke som ställer upp på mig : ) älskar honom så .Ditt blogg inlägg som du skrev igår , fick såna tårar när jag läsde det, visste inte vart jag skulle ta vägen någonstans då. Du är mitt liv andreas , jag älskar dig oerhört mycket .

idag är det nya o.c avsnitt , det ska man lungt se !
Så det får man absolut inte missa , har man typ sett från början så kan man inte sluta kolla.
Nae,nu ska man ta och kila.
älskar och saknar dig andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0