Fryser

Fattar inte hur det bara kan gå upp & ner hela tiden.
Förut var jag jättevarm nu är jag iskall. Något som inte stämmer.
Andreas trodde man hade feber , tror jag har det. men jobbigt är det .
Sitter hemma hos oss , och skriver min lilla blogg. Saknar min älskling så mycket.
Vill bara att min älskling ska sluta för dagen så bara han & jag kan ha det mysigt.
Igår lagade vi lite mat , sen så såg vi på familjen är värre , köpte den igår på viberga.
Vi hade ljus och hade det mysigt , älskar min andreas så fruktansvärt mycket. jag lämnar dig INTE.
Ikväll runt halvsex så ska vi till syster , för hon fyller på söndag men dom ska till åre på lördag så då skulle vi fira henne idag istället. Vi får se om vi åker dit , vi var ju där i onsdags så. Men det märks : )

Åh, hoppas min plutt kommer hem runt 15.00 och pussar på mig , saknar honom så.
blir tokig snart , jag skulle behöva gå till skolan och hämta lite saker i skåpet, men så jobbigt att gå ensam. man undrar lite när dom stänger skolan idag , sånt får man ju aldrig reda på.
ha en fortsatt trevlig fredag.

Jag älskar dig Andreas Mikael Svensson .
U And Me Forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0