Du är mitt liv .

Andreas är hela mitt liv. Han är min värld.
Enda jag begär är att du stannar kvar i mitt liv .
och att du alltid ska vara min . jag vill att du aldrig släpper mig , älskling .
För några veckor sen sa du till mig att jag skulle tänka på saken om att flytta in hos dig .
och nu har det gått några veckor , och jag känner verkligen att jag vill flytta in hos dig och bo med dig där.
känns så himla rätt och underbart , kommer inte känna att jag gör fel ,utan kommer känna att det var så rätt att flytta ihop med dig. För jag älskar dig så himla mycket . Jag vet att vi kommer hålla ihop i evighet.
Du är min solstråle som lyser upp min närvaro. Jag känner mig så himla trygg med dig älskling .
Jag älskar dig massor , stanna i mitt hjärta förevigt . (L)


Nu är man hemma hos föräldrarna & lillbrorsan . Vi åt lite tacos här & så .
Var riktigt gott faktiskt . jag & andreas ska snart åka hemåt till våran lilla lya.
har busat lite med Johannes idag också , min mamma är barnvakt åt honom .
snacka om att den grabben är go. hihi tänk att någon dag i mitt liv så kommer jag också ha en sån söt liten go bebis . = ) nae, nu ska man faktiskt ta & kila . ska åka hemåt .

Föresten imorgon ska vi ta min dator hem till våran lägenhet för vi får bredband på måndag :  ) 
så då kan man surfa om man har tråkigt vissa dagar : ) hihi 
Ha en trevlig helg . Tack & Hej för mig .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0