bröt ihop av lycka.

När jag och min älskling skulle lägga oss . så började jag gråta .
För att jag är så himla lycklig. vet inte hur de kommer sig att jag låg och grät . men antar att jag är så himla kär i min andreas . Det går inte ens beskriva hur lycklig jag är. Du är mitt allt älskling .
Han var nyss hemma en sväng för att komma och pussa lite på mig . så underbar han är.

märks att man verkligen blir älskad tillbaka . Jag älskar dig min gullunge .

Imorse så struntade man i matten , för man trodde att läraren var sjuk för hon var det igår.
Men sen så var hon tydligen i skolan idag , men hon var försenad så alla gick för dom trodde hon var sjuk. Så sofia drog hem förut , för att hon knappt hade sovit. Och en annan vet inte hur man ska göra , vill gärna till skolan och fixa det där med svenskan , men som det känns så kommer man inte klara det för att jag inte ens knappt har kikat på det eller gjort alla övningarna . Så sitter här & velar som alltid. Tror nog min andreas vill att man ska gå , men ändå vill han nog att jag ska vara här när han har lunch så min gullunge får pussa på mig. -smile-  Men ska smsa susanne lite och se hur hon har det.
Tror att jag börjar vid 12.00 isåfall . men tror nog det mer lutare åt att jag är hemma . för vill inte få omgrejs på svenskan så man får ännu mer rester ! Så det märks hur detta kommer bli.
Enda jag gör, är att jag saknar min älskling .

Igår när vi hade Administation i skolan , så fick vi tillbaka våra prov som vi hade gjort innan jullovet.
Jag blev överlycklig för mitt betyg , Jag fick VG . Helt otroligt . hihi
så glad blev jag helt klart iallafall . trodde aldrig att man skulle få det. men det är tack vare min andreas.
som orkade plugga med mig i timmar. =) älskar dig bubben .
Nu ska man ta och städa lite här. Det behövs . hihi
Tack & Hej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0