bjuda föräldrar på lite mat .

Sitter vid datorn här hemma & har inte så speciellt roligt , men får överleva .
är rätt så trött funderar lite på att bara lägga mig i någon halvtimme eller något i sängen och slappa.
Är väldigt trött i kroppen av en jobbig skolvecka! Hoppas min älskling kommer runt 15.00 och pussar på mig. Jag saknar honom så fort han går ut från dörren till jobbet. Jag är helt galen i dig min hetting : )
20 minuter kvar tills min plutt har rast , blir tokig, och det är långt kvar tills han slutar jobba också!
Sitter här och fryser som fan , vet inte riktigt vad man ska göra. men det får nog bli att sova lite.
iallafall tills min plutt har slutat jobba.  Jag älskar dig mest av allt .
jag saknar dig som tusan just nu .

Föresten , ska hem och laga lite mat hos mina föräldrar idag .
Jag & min älskling som ska bjuda dom & lillbrorsan på lite mat : P

Bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0