Bio imorgon .

Imorgon vid 18.30 ska vi se på "Allt om min buske" bara jag & min söta lilla andreas. 
Och efter kanske det blir mc´donalds. Det ska bli mysigt . I lördags var vi i stan med mina föräldrar och syster och handla lite mat plus att andreas hitta massa fina kläder .  Hade med velat ha lite nya kläder ,men värsta jag vet är att gå i affär.Bara fjollor överallt . Usch .
Och så åt vi lite mat , var gott . Mamma som bjöd oss. Idag på morgonen fick min plutt ut & bärga , såklart hängde jag på,även om det var rätt tidigt för att vara mig , så hängde jag på . Och bilen skulle såklart till stan. Imorgon har man praktik då , är skapligt nervös , men det ska nog gå bra. Är nog mest nervös över att jag ska stå i kassan och göra buketter till kunder. Det är jag nog mest nervös över.
Men det ska nog allt gå bra. hoppas jag =)
Jag älskar min plutt så himla mycket. Du är det bästa som har hänt mig .
Jag kommer som sagt ALDRIG lämna dig älskling . du är det bästa för mig .
U and me forever darling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0