Veckan .

I måndags var jag & min älskling på bio , vi såg "Allt om min buske" , ni som inte har sett den, se den aldrig. Den var skit kass, aldrig varit med om kassare film , den sög .
Men det var skönt att bara jag & andreas kom bort lite. Och få vara för oss själva lite.
Annars så har man haft praktik i måndags och tisdags då , För igår & idag har inte jag mått så bra i min mage. Vet inte om det är baktirer eller om det är något jag inte tål eller nått. Det är hemskt iallafall.
Men imorgon ska man gå till praktiken , måste det iallafall . Jag har fått lära mig att göra buketter med tulpaner, det är riktigt kul faktiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle klara det men jag var envis och visade att jag kunde. Fick ta hem en bukett hem till min plutt. som lilla jag hade gjort . Var riktigt stolt för att vara den första buketten jag gjorde. hi Tror nog min plutt tyckte den blev fin.
Ska försöka fixa de där arbetet man har om praktiken också,så man har det klart snart.
Orkar inte få rester prices , åh , kan inte klockan gå fortare så min älskling kommer hem snart. Saknar honom  så himla mycket .Han har gjort mitt liv mycket lättare och mycket bättre. älskar honom så innerst mycket , kommer aldrig aldrig att lämna honom , han är mitt liv, står hans namn inristat på mitt   hjärta som aldrig kommer att suddas ut. Du är de jag lever för älskling. älskar dig enormt mycket.
Till dig älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0