Prov på fredag.

Ett stort suck.
Känns inte som man kommer kunna det . hatar matte , det är de värsta jag vet + engelska då .
Men ska plugga som satan , eller måste det iallafall . Se bara om min plutt kan försöka hjälpa mig lite .
Snart är det dags för att städa lite här hemma ser jag , det behövs verkligen !
Diska , plocka bort massa saker på golvet och så . Har inte blivit så mycket av att göra fint här hemma känns det som , känns som man mest bara har legat och kollat på O.C och så hela dagarna . hi
Vill att min älskling ska ringa och säga att han ska bärga , för vill hänga med , så jobbigt att vara ensam hemma faktiskt . känns tungt . åh , saknar min andreas så otroligt mycket ! vill ha honom hemma nu. Jag skulle aldrig klara ett liv utan andreas , han är mitt allt . Jag skulle falla ihop om han lämnade mig , men jag vet innerst inne att han och jag kommer hålla ihop förevigt . Jag älskar dig !

Sitter just nu och kollar in lite golden hundvalpar, vill verkligen ha en.
Vill ha en liten valp med min andreas , skulle vara så himla mysigt att få gå ut och gå med valpen och andreas. Och få åka i sommar någonstans och bara ha det mysigt med varandra.  Det skulle vara så underbart , att få komma bort med bara dom två . Längtar som bara den . Vill ha en liten hundvalp nu !
Men det är som sagt lite för dyrt att skaffa :( men jag tänker som sagt spara , så är det bara.
Våran Sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0