Norrköping

Snart kommer min syster & hennes pojkvän jesper och hämtar mig , för ska med dem in till stan idag.
Så man har något att göra idag iallafall. Så slipper man sitta här hemma i min & andreas lägenhet helt ensam. Men jobbigaste är att åka ifrån sin älskling som har lunch vid tolv. Det är jobbigt.
Men han & jag ses ju om några timmar igen. wie . Saknar honom redan min plutt.
Snart dags att ta på sig ytterkläderna och gå ut och vänta. så kan inte skriva så mycket just nu.
men skriver lite så min andreas har något att läsa sen när han har lunch.

älskling, jag älskar dig otroligt mycket. Du anar inte hur glad jag är som tog kontakt med mig på lunarstorm. Och att vi träffades var helt underbart , jag kommer aldrig att glömma den tiden & den dagen du och jag fann varandra. Jag älskar dig för varje dag som går. Idag , imorgon och förevigt. Jag vill vara din förevigt darling. lämna mig aldrig , för att jag kommer ALDRIG att lämna dig .

miss you so much now. (hoppas jag stavade rätt) hihi
Love You. / din frida förevigt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0