mår dåligt

Sitter och skriver lite blogg igen, och mår dåligt . Jag vill inte gå till skolan .
Jag vet inte vad jag ska göra, vill knappt se min halvklass längre. allt är åt skogen . fattar inte hur dem kan hålla på och snacka så himla mycket om mig . Vet liksom inte vad de är jag har gjort . Även om man går till kuratorn så kan jag inte ta upp det där, Det går bara inte !
Känns som man skvallrar eller något sånt . Och den enda man kan berätta det för är min andreas . För jag vet att han inte säger något till nån . Jag vet inte hur man ska göra idag, känner inte för någonting . Och orka gå i detta väder . Hatar allt just nu plus att jag är för lat . Det vet jag redan om att jag är . Känns som jag bara vill vara hemma och fixa mina jävla papper som man ska ha prov på måndag .Och på ett sätt känns det bra att gå till bosse för att sitta där, men dem andra två lektionerna orkar jag inte med känns det som. Det är bara för mycket just nu, men ingen förstår. Jag vill inte må såhär dåligt jag vill må som alla andra och kunna vara på skolan. Hatar detta just nu !  Bäst att sminka sig nu . Bye

Jag älskar dig andreas , du är något speciellt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0