Jag kommer aldrig tröttna på att du säger Jag Älskar Dig

Jag vill gärna höra dom orden varje dag flera gånger tills jag kommer lämna dig och åka till himmlen.
Jag vill alltid känna din närvaro, varje dag, ikväll, i morgon och för resten av våra liv.
  Vi kommer ha våra bra och mindre bra stunder, men vi har bevisat för oss själva att vi alltid kan reda ut allt. och därför tror och hoppas jag att du vill ha mig förevigt, För jag vill inget hellre en att dela mitt liv med dig!:)

JAg vill att du ska ha den där ringen på fingret med mig:) jag struntar i vad alla säger om oss att vi går fort fram åså. det är väll vad vi verkligen känner som räknas?:) å jag vet hur mycket vi älskar varandra. jag kan inte visa det på någe mer sätt, hoppas det räcker:)

Du är det bästa och sista som har hänt mig. jag kommer aldrig  vilja byta ut dig jag har sagt det så många gr. men jag tror du blir glad av att höra det hihi  Å det är verkligen så rörande att höra att du vill att jag ska bli pappa till dina barn så underbart det skulle vara, jag önskar verkligen att det blir så! Å kämpar vi för det så är jag säker på att det kommer bli så..

Snart ska man få krypa ner i sängen med dig och bara få hålla om dig,. å kolla på lite OC;)

Älskar dig av hela mitt hjärta min sockerbit.  Lämna mig aldrig

/Jag är dig evigt kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0