Imorgon fyller min darling 21 år

Nu idag blir det att plugga järnet på provet .
jag hoppas att jag kommer att klara av det . annars kommer jag att bli tokig på det .
Och imorgon är det en speciell dag för min älskling , för han fyller närmligen 21 år då .
Ska bli kul att få se vad han säger om min present som han kommer få av mig , Hoppas att han kommer att gilla det . Det är vad jag hoppas på ! & hoppas på att han kommer tycka om tårtan ,men det tror jag nog.
 Har sagt att jag ska överaska honom med frukost på sängen & så . Ska vara lite som en slav åt honom på morgonen , det kommer han nog allt gilla . hihi
Nae , har faktiskt inte så mycket att skriva just nu , skriver kanske lite sent .

Tack & Hej.

Jag älskar dig andreas mikael svensson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0