Hemma hos föräldrarna

Nu sitter man här hemma hos mamma&Pappa. Vi ska äta lite mat här idag , det ska bli gott.
Imorgon är det praktik igen då , sista veckan , Bara så trälit att man blev sjuk i 3 dagar med magsjuka av någotslag. Jobbigt värre var det iallafall . Men denna vecka blir det hela veckan ut . Hoppas man iaf. 
Det ska man ge sig fan på iallafall . haha Jag och min älskling ska se Offside ikväll , vi fick hem den idag och brände ut den . Den verkar skapligt bra faktiskt. Och vecka 7 när skolan börjar igen , så ska vi tala i 2 minuter för 4 personer eller något om vad som är bäst eller sämst med skolan , Jag hatar att prata med andra sådär . Sånt gillar jag inte . Men hoppas bara jag inte rodnar för mycket bara ! hi 
Och så har vi prov i matte den 16/2 , då min älskling fyller år , så måste plugga as hårt på det provet känner jag , för känns som läraren inte vet så mycket om mig riktigt , känns så. Så jag hoppas iallafall på att få ett G i matte när man har studenten . Eller hoppas väl på högre betyg men tror nog jag är för kass för att få mer än ett G . Men ska försöka vara envis iallafall , det är ju två år eller något kvar tills man tar studenten . När den dagen kommer hoppas jag att min älskling andreas kommer att stå där nere och vänta på mig , så man får massa kramar och pussar utav honom. älskar honom så himla mycket . 
Du är mitt charmtroll , jag vill dela allting med dig . Det ska du allt veta darling .  Du är det bästa i hela mitt liv , jag kommer som sagt aldrig att lämna dig . Du kommer vara min förevigt . 

Jag älskar dig bubben . <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0