En lista.

Vad heter du? Frida
Var bor du? I en lägenhet i Finspång med min andreas.
Trivs du där? Ja, helt underbart .
Brukar du läsa horoskop? Oftast .
Festar du mycket? Nej, är duktig som låter bli.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? Nä, blir aldrig det .
Äger du ett busskort? Japp
Vad åt du till frukost? makaroner,Snitzel och ketchup , vakna sent .
Har du haft sex idag? Nä, men jag kommer att ha ikväll .
Nästa mål i ditt liv? Hm, skaffa hundvalp med andreas.
Hur svarar du i mobilen? Hej , det är frida
Antal timmar sömn inatt? 12 timmar ungefär .
Sov du ensam? Nä, sover såklart bredvid min andreas.
Din hobby? Vara med andreas .
Vad är det för veckodag: Måndag .
Vad åt du senast? Åt makaroner och Snitzel.
Vem fick du sms av senast? Min syster Sandra
Vem ringde dig senast? min andreas
Godaste ölen du druckit? Dricker ingen öl.
Vilka hårfärger har du haft? blond,brun, mörkbrunt, mörklila och mörkröd.
Vad såg du senast på TV? O.C
Vad läser du för bok just nu? Expert på att rodna
Längd? 1.64
Skostorlek? 38
Håfärg? Mörkbrunt
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nä, för jag bor med min underbara pojkvän.
Vilken parfym använder du? Date Love .
Vilka skor använder du? Ett par vinterstövlar.
Dagens klädsel? mysbrallor, en tröja & en övertröja .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0