Alla hjärtans dag

idag ska min plutt & jag ha det mysigt .
antingen blir de att fira alla hjärtans dag i nya bärgarn , eller så blir det en mysig hemma kväll .
Sånt som märks vart det kommer bli . hi Det kommer iallafall bli en bra och mysig kväll hur den än blir.
Det vet jag . Ska bli spännande och se vad man får av sin älskling. Han får sitt paket på fredag, bara för att han fyller 21år då . så lika bra att ta allt i det . För presenten är rätt dyr som man köpte , eller rätt så iallafall.
Jag är mest orolig att han kanske inte ens kommer tycka om det han får , men jag hoppas på det .
Ska ta och läsa lite bok nu tror jag . & försöka pilla ner något i min mage . Jag älskar dig andreas.
Och en sak får jag ju inte glömma , Vi firar 4 månader idag också , på själva alla hjärtans dag . hi

Tack & Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0