Orolig

Förut när man var i skolan så ringde jag min älskling.
Och han säger i telefonen att han har ramlat och skadat sin arm :(
Jag blev skapligt orolig och frågade hur den var, han kan knappt röra den sa han..
Och jag har tjatat om att han ska till sjukhuset och så de får kolla på armen. Men han struntar i det.
Så jag försöker få honom att åka. För hela armen var helt uppsvullen. den är större än den andra.
Som tur var det vänster arm men ändå inget kul att ha så ont.

Och ändå går han till jobbet. Så vi får se om han ångrar sig och vill åka efter jobbet.
För det såg verkligen inte bra ut. Det är säkert någon spricka eller något.

Var iallafall på två lektioner idag. Sista lektionen så kände jag mig lustig i kroppen.
var skit varm runt huvudet men kroppen frös jag om. men nu mår jag bättre efter all vila.
Så ska försöka gå imorgon iallafall. Kan inte missa.. måste gå. = )

Ska ta och städa lite nu. Innan min älskling kommer hem. Han slutar runt 17.00 men hoppas på att han kommer tidigare än så, men det tror jag nog inte.. Kommentera gärna : )

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Shit va läskigt. Han borde kolla upp den. Puss

2007-12-03 @ 19:15:29
Postat av: Wictoria

Va shit???? Va läskigt. Hoppas det går bra.

2007-12-06 @ 09:37:32
Postat av: Anonym

Typiskt killar! Kan ha hur ont som helst men vägrar ändå gå till doktorn....

2007-12-07 @ 13:52:53
URL: http://emmanea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0