Ishockey i cloetta center

I fredags ringde min syster och frågade mig och andreas om vi ville ha två biljetter till matchen mot LHC - Luleå. Och vi tackade såklart Ja till det. För min syster kunde inte för hon var tvungen att jobba och sen skulle de på Julbord. Så vi fick sitta där de har som balkonger vet inte riktigt vad de heter men de är såna som företag har beställt eller vad man nu säger. Så vi fick gå in där de stod "Ica maxi" (min syster jobbar där) så vi fick värsta lyxet.
Det hade som ett litet kök där man kunde göra kaffe och sånt. Mysigt litet rum. Så vi satt skit bra och såg matchen. Så jag och min älskling hade det riktigt mysigt. Matchen slutade 2-2 men bättre de än att LHC förlorade. Men hade heldre sett dom vinna faktiskt. Men det blev en lyckad dag iallafall.

Sen när vi kom till Finspång så blev det att åka hemåt till mina föräldrar.
Dom var snälla och var hundvakt åt catch. Snällt !
Men när vi hade kommit dit så hade catch vägrat att äta. Så fick mata honom med sked och då åt han lite.
Men nu i morse gjorde han likadant så han kanske börjat bli sjuk eller något , den stackarn :(

Nu idag denna söndag, ska vi faktiskt städa , tvätta och så. 
Det är redan andra advent idag , två veckor kvar tills Julafton är här. HÄRLIGT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0